Fra: Thomas Rasmussen [mailto:simpsons@xxxxxxxxxx]
Sendt: Thursday, January 27, 2000 09:55 PM
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] Mandrake vs Redhat

  Stig> Hej Mit problem står i at jeg er lidt fan af mandrake 7.0 air
  Stig> ( jeg kan godt lide deres grafiske layout ), men jeg kan bedst
  Stig> bruge redhat rent funktionelt.

  Stig> Næst er mit spørgsmål, hvordan får jeg startet postmaster i
  Stig> forbindelse med p.sql?

  Stig> Er der nogen der ved hvorfor at man under redhat 6.1 skal
  Stig> ændre pcmcia S45 til S09.

Jeg mener at det har noget at goere med at pcmcia skal startes foer
netkort, hvis det er saadan eet man har siddende, ellers saa finder
den ikke saa meget net :-) Jeg kan se at paa min egen redhat der
ligger network paa S10, saa det kan meget vel taenkes det er derfor.

  Stig> Jeg kunne godt tænke mig at der var nogle der havde noget
  Stig> erfaring med Mandrak 7.0 (air) da den ikke virker særligt godt
  Stig> på min bærerbar Dell latituide CPi xt 266.

Nope.. har ikke brugt den, men har overvejet at installere den paa en
computer for at proeve...

  Stig> Er der nogle der ved om det er med vilje, hvis man vælger at
  Stig> installere server delen i redhat, at man så ikke får X-win?

Det kunne jeg forestille mig skyldes at en server som regel ikke har
behov for at koere X, Men hvis at den heller ikke installere x-server
saa man kan X'e til den, saa ved jeg ikke hvorfor...

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

-- Homer Simpson