Re: XDMCP via gdm p�edhat 6.1

>>>>> "Søren" == Søren Hjarlvig <shj@xxxxxxxxxxxxxxxx> writes:

  Søren> Jeg har en Redhat 6.1 box kørende med Gnome som jeg gerne
  Søren> vil kunne bruge fra en NCD Xterm.  Det virker også
  Søren> glimrende hvis man laver en "direct" connection til Linux'en,
  Søren> men hvis NCD'en bare sender en "broadcast" ud kommer svarer
  Søren> Linux'en aldrig. Det samme er tilfældet hvis man starter
  Søren> en Xserver på en Windows maskine..  I gdm.conf i XDMCP
  Søren> sektionen har jeg sat "enable=1" og NCD'en står i
  Søren> /etc/hosts.allow.  Redhat skriver i support sektionen på
  Søren> deres site om en lignende bug i Redhat 6.0. Løsningen er
  Søren> her at sætte "debug=1" i gdm.conf - Det har jeg
  Søren> prøvet, det hjalp ikke.

  Søren> Kan nogen hjælpe?

Jeg vil tro at du skal rode lidt i en Xaccess fil... det mener jeg at
jeg gjorde for at faa det til at virke..

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

-- Homer Simpson