PPP crasher min kerne!!

Jeg har et problem irreterende som jeg ikke kan hitte ud af. Siden jeg
fik ISDN
har min linuxmaskine crashed på tilfældige tidspunkter, og efter et par
uger hvor jeg loggede aktiviteten
når crashene indtraf har jeg konkluderet at det er releteret til min PPP
forbandelse.
i næsten alle tilfælde sker det når jeg starter eller stopper
forbindelsen, men også nogle gange hvor
jeg dowloader eller blot henter en side. Og det er kernen der crasher,
da man end ikke kan  pinge boxen
udefra, og logfilen er også tavs. Dette problem eksistere på både kerne
2.2.12/13/14.
Er der nogen der har været udsat for noget ligende eller blot hørt om
det?

PS: det eneste tilnærmelsesvis anderledes ved min opsætning er at jeg
har et næsten 10m langt
mellem modem og PC, men det burde efter min mening ikke have
indflydelse, vel?

--
        -Jacob Kolding, mailto://c973502@xxxxxxxxxxxxxx

/*      Help freeing The Net from MS evil, Support Mozilla!     */
/*      http://www.mozilla.org/get-involved.html                */

Follow ups