Re: Problemmer med Langsom Svartid

In <002b01bf6c2a$6c4d3a50$1e00a8c0@xxxxxxxxxxx> "Valdemar Lemche" <valdemar@xxxxxxxxxx> writes:

>Jeg har en RH60 server, som er meget langsom til at svare "alle" maskiner,
>der kører bag en cisco router/firewall. Det drejer sig om henholdsvis http,
>pop3, smtp, ftp (over ftp kan man overhoved ikke komme igennem). Mn det
>besynderlige er, at jeg har ingen problemmer med hhv. ping, nntp, proxy
>(squid).

Er den langsom hele tiden i en forbindelse, eller er det kun til at
begynde med at der går lang tid ? Hvis det sidste, er det formentlig
fordi din Linux maskine ikke kan lave et reverse DNS opslag på den
IP adresse, der forbinder sig til den - det har været omtalt en del
gange her på listen.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the