Generic windows printer (postscript, til en samba fax)

Hej

Har lige sat en faxløsning op her på mit firma, sådan at windows
brugerne kan faxe ved at udskrive til en samba share på serveren. I test
setup har jeg valgt en "HP 5 MP Postscript" og det fungerer sådan set
fint.

Nu kan jeg jo vælge en hvilken som helst printer driver - bare den laver
postscript, så jeg tænkte på, om ikke der er en anden driver der er
bedre egnet. Jeg vil helst finde en simpel en, der ikke har mulighed for
valg af alt muligt irelevant på window klientens "Egenskaber" sider,
f.eks. valg af papirbakke, economode ect.

Er der en af jer har et forslag til en egnet model?

Klaus Vink
"Dommedag... En sejlivet fiasko..."

Follow ups