Re: xcdroast og scsi emulering

Jesper Krogh wrote:

> Kan du mounte en almindelig cd i drevet ???
>
> Har du husket linien:
> append="hdc=ide-scsi"
> i /etc/lilo.conf
> og husket at køre
> /sbin/lilo
> bagefter ???
>
> modprobe loader modulerne uden problemer ??
>
> --
> Jesper Krogh
> Student at DTU Denmark.
> Linux:
> Because I want a workstation, not a playstation !!

Jep, det har jeg husket.
Men som Gert Holtoft sagde er det muligvis pga at jeg benytter den samme
partition som hele mit Linux system ligger på. Jeg må heller prøve at
lave en extra partition.
Jeg vil gerne have den på samme hd som Linux altså hdb. Men hvordan kan
man gøre det?
Jeg vil nødig til at slette noget af min Linux. Min hd hda bliver brugt
til Winblows.

jeg har ikke prøvet at koble cd-brænderen fra. Og Gert: hdc er ikke en
hd men mit alm CD-drev. Hentyder du ikke til hda1?

--
Anders Misfeldt
Member of SSLUG