Re: Linux og NTFS

>Er der nogen der ved hvilken kerne jeg skal bruge for at få bedst NTFS
>understøttelse, og hvor god er den, kan jeg skrive på en NTFS partition?

Alle 22.x-kerner kan læse fra NTFS, men skrivning er "experimental".
Det virker ok med læsning, skrivning prøvede jeg på et tidspunkt og
havde lidt problemer (længe siden). Jeg tror ikke der er blevet
udviklet så meget på det siden, det er nemmere bare at dele en
FAT/FAT32 partition.

Windoze 2000 bruger NTFS, men trods det samme navn er det er en ny
version med en masse "nye" features, såsom hardlinks og mounting af
partitioner på directories, jeg ved ikke om Linux-driveren kan forstå
det nye format.

/Simon