Re: [OT] Sprog - Re: [TEKNIK] Delphi?

----- Original Message -----
From: Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Thursday, February 03, 2000 11:25 AM
Subject: Re: [TEKNIK] [OT] Sprog - Re: [TEKNIK] Delphi?

On Thu, 3 Feb 2000, Erwin S. Andreasen wrote:

> Hmm... så Delphi er altså i stand til at finde ud af om et givet program
> sidder i en uendelig løkke eller om den bare er langsom til at lave noget?
> :)

Jeg tror han mener at hvis du får et stack overflow, vil Delphi kaste en
exception.

Mads

-- Tjae.. det er korrekt... men ellers er det temmelig svært at få en sådan
fejl forbi compileren... den er temmelig sibbet...
 ;_)
--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...