RE: bridging

det ser du som det rigtige tak.

-----Original Message-----
From: Mads Bondo Dydensborg [mailto:madsdyd@xxxxxxxxxxxx]
Sent: 3. februar 2000 15:39
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] bridging

On Thu, 3 Feb 2000, Dennis Jensen wrote:

> f.eks.
> men

> Jeg tror han mener at han vil bruge den som en standard ethernet-repeater
> for at konvertere fra FDDI til 100baseT

Ah, det giver jo straks mere mening.

Hmm. Det vil sige at begge sider skal ukritisk forwarde alle pakker.

Tjaeh. Der må da være en howto om det, eller noget.

Allan, har du kigget på

http://sunsite.auc.dk/ldp/HOWTO/mini/Bridge.html

?

Mads

P.S. beklager at jeg ikke fattede en balle.

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of