Sv: 100Mbit -> 10Mbit

> 3c905 netkortet kan sættes ved hjælp af det dos konfigurations program der
> kan downloades på 3com ´s hjemme side sættes til 10 mbit / 100mbit /
> autosense Det er sandsynligvis sat til 100mbit. Det vili al fald
> giveovenstående problemer.

Det var åbenbart mere simpelt end som så !

Den Zyxel Prestige 2864i router jeg bruger som DHCP server kan åbenbart ikke
bruges sammen med Linux - så fixed IP nummer løste problemet - blot til
info.

Jeg ved ikke om Linux skal bruge nogle specielle informationer fra DHCP
serveren som min router ikke giver - men det er sådan set underordnet nu.

Tak for tippene.

mvh Freddy