Videresending af email til Exchange

Hej LUG'gere!

Jeg har en problemstilling som jeg har lidt bøvl med at få løst, og jeg
vil så lige forhøre mig om det er det rigtige jeg har fat i.

Situationen er sådan, at vi her i virksomheden har en mail server i
hovedafdelingen (A) som vi alle henter vores post fra via pop3. Nu vil
vi så gerne undgå for meget trafik, skabt at mailcheck fra en ekstern
afdeling (B), og tænkte at vi kunne bruge den eksisterende exchange
server til noget, så jeg fik den ide at få vores linux mailserver (A)
til at sende post til de medarbejdere, som arbejder i afdeling B.
Jeg har sat Exchange serveren op til at modtage alt indgående post til
domænet domæne.dk. På linuxserveren (RH) har jeg i linuxconf sat
"Configure Complex User Routing" op så hver medarbejder der arbejder i
afdeling B, får sendt deres post videre til Exchangeserveren.

Forstår folk hvad jeg mener?

Mit problem nu er at det ikke virker :(
- Det virker faktisk som om at sendmail sender posten godt nok videre
til exchange.

--
Morten Gade Sørensen (mgs@xxxxxxxxxxxxx)
KP Data A/S  v/ KP Elektro A/S