ISDN kort og kerne opsætning med hensyn til isdn kortet.

Jeg er ved at installer et ISDN kort (ASUS P-IN-ST-DV), i en linux RH 6,1.
I den forbindelse er der et par sp.
1: I installson vejledningen står der at man skal kopier de 3 stk  *.o
   filer ind i /lib/modules/linux2.2.xx/misc, og derefter installer
ISDN4K-utilty.

   Skal man så ikke køer insmod ?

2: Det næste der skal vel gøeres det er ved at man skal ind i kernen
opsætningen (
   make xconfig eller make menuconfig), og se i isdn subsystemet ?

3: Når man siger save and exit, hvad skal man så skrive derefter, da man kun
   laver om, og ikke installer en ny kerne ?

4: Et dumt sp. hvad laver ISDN4k-utilty programmet, og hvordan bruger man
det ?

5: Kortet skal bruges i forbindelse med opkobling til internettet via
cybercity.
   Skal jeg så lave en lingt fra ?????? til modem ?

jeg vil lige sige at jeg ikke har kørt noget af det endnu, men der er
instaleret RH 6,1
og SAMBA, samt mit net, som køer som det skal.

På forhånd tak for hjælpen

Med Veldlig Hilsen

Jan Larsen

jan_l@xxxxxxxxxxxxxxxx