Apache og Virtual Hosts

Der går sgu et eller andet galt med mine subdomæner.

Jeg får:

>Forbidden

>You don't have permission to access / on this server.
>Apache/1.3.9 Server at www.fin.drc.dk Port 80

Jeg har prøvet alt muligt med rettigheder og det funker desværre ikke. Jeg
har sat det op før og helt uden problemer.

Serveren er placere i en dmz zone - så hvis den skal fanges udefra og
internt peger 2 ip-numre på denne og således er det også sat op i httpd.conf
filen.

Jeg har bibeholdt /usr/local/apache/htdocs/ som roden til det eneprimære
domæne og det virker fint. Det drejer sig om i alt 10 subdomæner hvoraf jeg
forsøger at få det første subdomæne til at pege korrekt hen på
/www/subdomaine.

Når jeg gør det aktivt og starter apache op igen kommer:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/1.3.9 Server at www.fin.drc.dk Port 80

-> Den er jeg træt af

Mvh

Claus