Re: Apache og Virtual Hosts

Hvorfor kan jeg ikke kalde httpd med parametre? Den acceptere det simpel hen
ikke kommandoen?

Jeg har en httpd.conf fil - selvfølgelig

Jeg har studeret de forskellige logs. De giver intet. Error log fortæller
mig blot hvornår apache er startet op og lukke ned.

Kor udtræk af http.conf:

DocumentRoot "/usr/local/apache/htdocs"

# This should be changed to whatever you set DocumentRoot to.
#
<Directory "/usr/local/apache/htdocs">

<Directory "/usr/local/apache/cgi-bin">
    AllowOverride None
    Options None
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

Hele http.conf filen

NameVirtualHost 130.227.13.9
NameVirtualHost 130.227.171.173

Et udtræk af denne fil uden # og som læsevenlig fil - hvorledes gøres det?

Mvh

Claus