Re: isnd4linux - bind til kanal???

On Sat, 5 Feb 2000, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har det lidt sjove problem at min interne isdn adapter[1]
> tilsyneladende kun synes det er interessant at diale ud på A kanalen.

Det hedder (som Franks sagde) kanal 0.

Hvis jeg har indsat modulet som f.eks.
insmod hisax.o type=36 protocol=2 id=hisax

sætter denne kommando adapteren til at ringe på kanal 1 når ippp0 bruges

isdnctrl bind ippp0 hisax,1

Så det var det.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your