Re: Fetchmail

"Martin Skøtt" wrote:

> Det står i fetchmailrc ellers anvendes en default værdi. Prøv at kigge
> i man siden til fetchmail hvor det er fint beskrevet.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Martin Skøtt
> mskott@xxxxxxxx
>
> So much to see. So much to hear. So little time to do it in.

Jeg ved godt det står i fetchmail filen :-) Det er fordi jeg laver bogle
kald fra cron hvor fetchmail startes med forskellige poll intervaller på
forskellige tidspunkter, og jeg ønsker at tjekke om det virker korrekt.
Derfor ville en eller anden forspørgsel til fetchmail være
hensigtsmæssig.

:-)

Simon