Re: Hp 2100 printer

Kim Rasmussen wrote:

> Jeg har installeret en hp 2100 netværks printer på rh61 og det virker skam
> godt nok, men problemet er bare at vær gang der bliver printet bliver der
> lagt en printertmp.* fil i /tmp og det hurtigt til mange når printer bliver
> brugt af winboxe som printerserver.
> hvad skal jeg gøre at undgå dette

Hm, du må forske lidt i, om disse filer er efterladenskaber af samba,
lpr eller ghostscript. Prøv at lede i /etc efter ordet printertmp.

I værste fald kan man:

cd /
grep -r printertmp *

Hvad står der i filerne? Er det dine printjobs?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk