Deskpro og lpd

Jeg er den (u)lykkelige ejer af en Compaq Deskpro 6500 der
kører RedHat 6.1. Det er der sådan set ikke noget i vejen
med, men jeg kan simpelthen ikke få dyret til at printe.

Jeg har en HP Laserjet 5L siddende på LPT1 (/dev/lp1) på
adressen 0x378 og IRQ 7, så vidt jeg ved er det da
standard ?

Nå, sagen er at Linux ikke finder porten under opstart,
ligeledes kan der ikke printes til den, hverken fra lpr
eller printtool.

Man kan i BIOS vælge mellem 3 modes for porten :
standard, flexible eller output only. Jeg går
ud fra de prøver at dække over EPP, ECP osv., men
ingen af dem virker.

Er der nogen der hat fået ovenstående til at virke ? I
så fald, med hvilken konfiguration ?

Anyone...

--
 Christian G. Jacobsen

* No electrons were harmed in the making of this message *