squid konfiguration

Hej allesammen,

Jeg har længe haft lyst til at installere squid på vores firewall.. MEN.. da den
jo er i produktion og brugerne bliver sure så skal det som altid gerne gå godt
første gang..

Jeg kunne derfor godt tænke mig at skyde en lille genvej..

Er der nogen af jer der har en kørende squid, installeret på en Firewall med et
flere netværk tilkoblet ? (jeg havde tænkt mig kun at køre den således at kun
connections til og fra internettet blev kørt igennem Squid..

p.s. jeg håber at i også ved om jeres evt. konfiguration er sikker.. -- man har
jo hørt om squid's som bliver brugt til at relay for hackere/crackere.. :-(

/Klavs

Follow ups