Keyboard og mus disabled

Hej
Jeg har en mærkelig situation. Jeg har en Linux server men RH6.0 og
Kernel 2.2. Den kører med apache 1.3 og JServ samt JSSI. Alt kører på et
Asus P3C2000 (i820 chipset) Alt har kørt perfekt, indtil jeg pludselig
en dag ikke kunne komme i kontakt med den fra hverken keyboard eller
mus. Det skete både når jeg var logget ud eller logget ind. Jeg har
rebootet maskinen et par gange og prøvet at disable diverse power down i
bios. Men uden resultat. Den kommer fint op og virker måske 10 minutter,
så er det slut???
Iøvrigt kører alle processer på den perfekt, uden problemer. Jeg kan
rlogin på den og lave alt det man eller kan lave. Undtagen at reboote
den. Hvordan rebooter man en maskine fra rlogin???
Jeg har Hardisk Sleep efter 15 minutter, men det har jeg haft hele
tiden. Helt uden problemer. Problemet har vist sig efter jeg har
installeret JSSI. Kan det have nogen betydning? Tilsynladende kommer
problemet heller ikke når jeg har X kørende.
--
Med venlig hilsen / Yours Sincerely
Lars Ole Christoffersen

A train stops at a train station, a bus stops at a bus station.
On my desk is a work station!