Re: Window Manager

Thomas Rasmussen wrote:

>   Marco> Jeg vil blot spørge om hvilken <subj> der er anbefalings
>   Marco> værdig.  Krav: Den skal være flink ved sys ressourcerne ;)
>   Marco> pft
>
> Jeg er meget godt tilfreds med WindowMaker, kraever ikke ret meget...

Hørt! Jeg er godt tilfreds for både performance og stabilitet på den 150Mhz
pentium jeg sidder på lige nu. Kører server/ws med dns, apache, seti@home,
staroffice og en masse andet loadet på 128MB ram og swapper 50MB. Det ville ikke
være sjovt med Gnome eller KDE.
Og så er windowmaker dejlig nem at konfigurere. Eneste der irriterer mig er at
enhver applikation der åbnes placerer en ikon i bunden af skærmen, selvom
applikationen ikke er minimeret. Ved minimering fås så endnu en ikon.
Jeg vil gerne være fri for ikoner indtil jeg minimerer en applikation.
Der fås iøvrigt masser af tilbehør, bare søg på freshmeat.
--
Mogens Valentin - mailto:monz@xxxxxxxxx - WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindow and more..