Re: Hjælp Linux "snerrer" af mig

Jeg har et lignende problem.  Jeg har en logitech pilot+ med hjul, og
når jeg bruger den under X (3.3.6 fra slack7) giver den en svag
brummelyd. Den gør de kun under X, ikke i konsollen og ikke under
windows.  Lyden kommer fra musen selv!

Jeg har to af de mus på to forskellige maskiner, og de gør det begge.
Begge maskinerne har billige sb-kompatible lydkort. Det gør ingen
forskel, om lyd-driveren er loaded.  Tænder jeg højttalerne, kan man
også høre noget der.

Jeg spurgte på nettet for langt tid siden, men fik ikke andet end
stupide vitser som svar.

--
René Seindal (rene@xxxxxxxxxx)			http://www.seindal.dk/rene/