RE: MPG Player

som jeg sidder og læser readme'en på snmpeg så står der:
"The MPEG decoding is a fairly slow and mathematically intensive process"
hmm
Jeg sidder på en p166MMX 82mb RAM.. og r egentligt ikke parat til at se
mpg's mod at der er lag på.
jeg har ./configuret smpeg og damn om alle lib's r med.. r der nogen der har
fundet en FULD walk-through til smpeg eller en anden afspiller, som I vil
anbefale?

MVH
Marco Tecedor
aka TTillahFK @ www.trippet.dk
      - 'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for
Gates. -