Re: Computer ikke Linux compatibel(!)

>>>>> "kim" == kim@soze dk <kim@xxxxxxx> writes:
kim> Så har jeg fået fat i Corel's den nyeste d/l version... jeg
kim> starter computeren - den siger den nu vil starte Linux,
kim> detecter hardware m.m. i en form for grafisk
kim> brugerflade. Den fader så ud og siger, at den starte for
kim> selve den grafiske installation - derefter smider den cd'en
kim> ud og rebooter computeren...
kim> ER MIN COMPUTER IKKE LINUX COMPATIBEL, ELLER HVAD?

Det lyder da mystisk. Der er måske et enkelt lille stykke isenkram,
der får det hele til at gå i ged. Du skal være meget hårdt ramt, hvis
man kan sige, at hele din computer ikke er Linuxkompatibel. Mit råd:
find en nørd i nærheden af, hvor du bor, og byd ham på kaffe, kage og
computertid. :-)

Martin