Re: HJÆLP OS -- Printer Acounting -- Hvordan ?

On Wed, 1 Mar 2000 16:53:44 +0100 (CET), Mads Bondo Dydensborg
<madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote:

>Hvordan har I installeret printeren? Hvis I har installeret den som
>"direkte" sendes der jo bare en binær fil til printeren. Den har "cups" og
>samba jo ikke en jordisk chance for at finde ud af hvor mange sider er.

Kan man egentlig ikke spørge printeren før og efter udskrivningen?
Mange printere viser jo på testsiden, hvor mange sider de har skrevet
ud, men jeg ved ikke, om man også kan trække oplysningen ud via
printerporten.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.