Re: Tastaturgenveje.

> Da min interesse for at arbejde med tastaturet er stærkt
> stigende, søger jeg især dokomentation for tastaturgenveje.
> Det nærmeste jeg er kommet i min søgen er:
>
> http://www.sslug.dk/artikler/begyndertips.html
>
> Mit tastatur er af den gode gamle IBM type. Jeg har
> ikke søgt i mailarkivet, da det er under "renovation".

Hvis du bruger KDE´ s desktop er der en lille app, der hedder khotkeys, den
kan konfigureres til faktisk taget alt, man kan f.eks vælge mellem om et
tryk på egne definerede taster bare skal få den til at hoppe til det aktive
vindue, eller der skal startes en ny instans af programmet op.

--
Jesper Krogh
Student at DTU Denmark.