Re: Sv: Ops�ing af TP mus i XFree86

Emil S Hansen <esh@xxxxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg har selv haft en TP600, og der er ikke nogen mulighed for at bruge
> nippel'n som ventre klik før IBM eller nogen andre laver en driver til
> den. :(

Der er slet ingen grund til at græde! :-) Kig lidt på

http://panopticon.csustan.edu/tpctl/tpctlhome.htm

Det er en meget fint program til at styre Thinkpad bios med - og sørme
om der på den side ikke er et link til en Trackpoint driver! :-)

Jeg har ikke prøvet den (har LIGE fundet ud af, den eksisterede..)

--

Ole Hansen