Re: Danske tegn i MySQL tables

Så vidt jeg har erfaret er der ingen problemer, men det er måske stadig en
god ide at undgå det. Jeg ville personligt undgå følgende:

1) danske tegn
2) tabeller, rækker og kolonner der starter med cifre
3) tabeller, rækker og kolonner med mellemrum
4) tabller der hedder noget med user (jeg ved at MySQL har en sådan :-)

Så skulle du vist også være meget godt sikret.