Re: SAMBA og logon scripts

Simon wrote:
> Er der nogen der kender til en god
> hjemmeside hvor dette forklares eller kan give mig et par hints :-)

Login scripts (fx. i form af "login.bat" fra "netlogon"-share'et) er
dokumenteret af Microsoft; prøv at kigge på deres site. Bemærk, at
DOS-bat-filer skal have DOS-linjeskift, hvis DOS/Windows skal acceptere
dem. Desuden skal de indloggende naturligvis have rettigheder til at
læse login.bat-filen.

Bemærk, at min NT-erfaring er lille; der er muligt, at default login
script navn på NT ikke er "login.bat".

Når du bliver træt af almindelige .bat-filer, så kig på Kixtart
login-script-sproget til Windows:
http://netnet.net/~swilson/kix/
Eksempel-anvendelser: http://www.ita.kolding.dk/lkl/kix/
Jeg benytter gerne både .bat og .kix-filer.

Dette har ikke meget med Linux at gøre. Prøv evt. diskussionsgruppen
"dk.edb.system.ms-windows.server" på Usenet.