LILO

Hej
Jeg har et stort problem, angående Linux og Windows2000's OS-Loader. Jeg regner med at Windows2000 og NT's OS-Loader er ens.
Jeg har installeret Red-Hat Linux 6.1 (Cartman) på en partition for sig selv, og Win2000 + Win98 på en anden partition.

Først finder jeg frem til min Linux-partition, i Linux, ved at bruger følgende kommando: df, og da får jeg følgende
udskrift:
Filesystem 1k-blocks Used Available Use% Mounted on
/dev/hdc6 1008212 482472 474524 50% /
/dev/hdc1 15860 2648 12387 18% /boot
/dev/hdc7 3110956 83736 3027220 3% /mnt/fujitsu

Min LILO har jeg installeret på /dev/hdc6 partitionen, bagefter bruger jeg kommandoen:
dd if=/dev/hdc6 of=/bootsect.lnx bs=512 count=1
Som skulle kopiere 512 bytes fra starten af Linux-partitionen til filen bootsect.lnx. Bootsect.lnx filen flytter jeg
så over på min Windows2000 partition som jeg booter fra.
Jeg tilføjer så i min boot.ini fil følgende linie:
c:\bootsect.lnx="Linux - Red Hat 6.1"
Hvis jeg så genstarter og vælger Linux i min OS-Loader, skriver den bare "LI" oppe i venstre hjørne af skærmen og mere
sker der ikke. Det ser jo nogen lunde rigtigt ud, den skulle vel skrive "LILO" og starte Linux op.
Det skal lige siges at Linux ikke kan se eller mounte mit C-drev, fordi at den sidder på en ATA66-controller og det
understøtter Red Hat jo ikke endnu (mener jeg).

Hvis jeg i Linux skriver: fdisk /dev/hdc, for jeg følgende advarsel:
The number of cylinders for this disk is set to 8940.
There is nothing wrong with that, but this is larger than 1024,
and could in certain setups cause problems with:
1) software that runs at boot time (e.g., LILO)
2) booting and partitioning software from other OSs
(e.g., DOS FDISK, OS/2 FDISK)

Håber I kan hjælpe mig med at få det til at virke.

MVH Per

Follow ups