Re: test af firewall

root wrote:

> Ok , den er nu på 212.54.79.84 , efter en reboot og der er åbnet for telnet
> og ftp men nu uden password.

Jeg fatter altså heller ideen med at teste en firewall ved at give alle
og enhver root access, med eller uden passwd. Jeg kunne forstå det hvis
du fx. bad interesserede ringe til dig og kun gav account/passwd til dem
du 'kender' fra sslug. Alene det at dine mails er ukrypterede giver jo
crackere mulighed for at kende til den totale åbning du tilbyder.
Eller har jeg misforstået dig?
--
Mogens Valentin - WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/ -
mailto:monz@xxxxxxxxx