Re: Browser spørgsmål

On Sat, Mar 18, 2000 at 13:35:06 +0100, Jesper Monsted wrote:

> Frank, hvad med at prøve gudernes mailprogram, pine, hvor man bare trykker
> ^J på den linie som er for lang? ;)

Det bliver afsendernes linier ikke mere korrekt af. Desuden
hvis ingen fortæller dem at den er gal, så opdager afsenderne
måske ikke at mailprogrammet er forkert opsat.....

Desuden er der jo problemer med ">" foran, det er jo
ikke så let at overskue da der ikke automatisk sættes ">"
foran de brudte liner.
Og Pine hjælper jo ikke når jeg anvender jove/joe/jmacs/jstar/jpico
som standard editor......
Det er når jeg skal svare i editoren at problemet opstår,
elm og mutt viser jo alt, selvom der mangler ">" foran,
men mutt sætter dog i det mindste et "+" foran de brudte linier.

Desuden Pine er for bøvlet at bruge, elm og mutt er ganske hurtige
at anvende for mig.