Re: Athlon! ASUS K7V eller K7M UDMA/66 onboard controller(VIA KX133)

On Sat, 18 Mar 2000 00:44:58 +0100, Thomas Jensen wrote:
>Hej SSLUG.
>
>Findes der i Linux understøttelse for henholdsvis AMD750 UDMA/66 eller
>VIA KX133 UDMA/66 onboard controllere i kernel eller patches til Athlon?

Det håber jeg på en eller anden måde... Jeg får en ny computer med ASUS K7M
motherboard på onsdag. Godt nok er chipsættet vist ikke lige det VIA du
nævner. Kig på sslug.novice, der spurgte jeg om et ASUS K7M boeard i
tirsdags, og en eller anden sagde, der virkede.

--
	Peter Seidler