RE: X-server bag firewall

DTU

> Det kan du læse om i "man xauth". I princippet burde du kunne gøre noget i
> den her stil.
>
> På din lokalmaskine:
> xauth list $DISPLAY
> på dtu maskine
> xauth add $DISPLAY <den mit-magic-cookie den skrev>

Det har jeg nu fået prøvet, men desværre synes det ikke helt at være nok,
idet jeg nu får svaret

-----
jupiter(martin) $ xterm &
[1] 1056
~
jupiter(martin) $ X11 connection rejected because of wrong authentication at
Sun Mar 19 17:12:27 2000.
Rejected connection at Sun Mar 19 17:12:27 2000: X11 connection from
jupiter.dtu.dk port 56341

X connection to jupiter:10.0 broken (explicit kill or server shutdown).
-----

Jeg har også prøvet at tilføje klient-værten med xhost, men heller ikke det
fik hul igennem. Er der noget mere som jeg kan prøve?

/Martin
Martin Pihl Jensen
E-post: martin@xxxxxxxxxxxxxx
Web: http://www.skydebanen.net