From: MONZ [mailto:monz@xxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, March 22, 2000 12:00 AM
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] Et lidt off-tropic spoergsmaal

ALM wrote:
> Jeg har et perl script som generer noget xml kode, som skal visen i en
> browser via en xsl stilesheet.
> Men jeg kan ikke få det til at virke...
> Nogle der ved hvordan, evct. med eksempler.

Næe, det er jo ikke så nemt når du ikke fortæller om det er perl
scriptet eller XML tingen du har problemer med.
Vil du vise et eksempler på det?
Læs Dr.Dobbs Journal, der er man pt. igang med XML. http://www.ddj.com
men jeg har ikke set på deres site et stykke tid.

Emnet XML har vel stor generel interesse; måske sslug skulle oprette en
liste for webprogrammering, omfattende HTML, XML, Java/JavaScript,
PHP...?
--
Mogens Valentin  WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/  mailto:monz@xxxxxxxxx
Web, Programming, Network, Security - Installguides and docs for Linux..

Follow ups