Re: Vortex 2 og linux

Hej!

Undskyld mit lidt sene svar...
Jeg har selv et 8830 kort, med 2.3.x kerne (fordi den har support for min
HPT 366 contr.) og SMP.
Hvis du har en nogenlunde lign. konfiguration, så undgå Vortex2! - Godtnok
er kortet det fedeste lydkort til dato, men indtil der er kommet SMP support
og A3D, så kan du ligeså godt bruge et SB16. Jeg har selv smidt et ekstra
kort i maskinen, til linuxbrug (SB AWE64 ISA).

--
---
Morten Gade Sørensen (mgs@xxxxxxxxxxxxx)