Hi-speed serial, ISDN og STAC

Hej!

Jeg vil lige, inden jeg går ud og investerer i et hi-speed seriel kort til
min T/A, høre om der umiddelbart skulle være nogle problemer i at få det til
at køre?
Grunden er, at den indbyggede serielport kun kører 115kbit - Og en anden
ting: Har jeg forstået det ret, at en hi-speed serielport vil gøre bare LIDT
underværker på en bundlet isdn linje?
Jeg får max. 10,2 kb sec ved download og skulle egentlig gerne op på omkring
13-14 kb/sec, som jeg får ved en router.
Hvordan ser det ud med STAC kompression - er det som standard enablet på en
Eicon Diva T/A ?

---
Morten Gade Sørensen (mgs@xxxxxxxxxxxxx)
KP Data A/S  v/ KP Elektro A/S
Nørreport 4, DK-6200 Aabenraa
Pho: +45-74 62 36 12 | Fax: +45-74 62 36 22

Follow ups