Re: Hi-speed serial, ISDN og STAC

On Wed, Mar 22, 2000 at 23:22:33 +0100, storner@xxxxxxxx wrote:

> Jeg tror meningen er, at man skal bede om 460800 direkte, i stedet for
> at "snyde" og lade 38400 betyde noget specielt. Problemet var vist nok
> oprindelig at man ikke havde defineret de flag, der skulle til for at
> kunne sætte en hastighed højere end 115200 på normal vis fra et program,
> men de flag er nu blevet standardiseret.

så er der en del gamle applikationer der skal patches, gad
vide om "xc" overhodet kan opgraderes (simpelt lille terminalprogram)
mellem to linux boxe virker "xc" dog bedre end minicom.

Desuden er der mgetty, sendfax, pppd, minicom...... (pyha)....

Det er vel lige tidligt nok at komme med denne advarsel,
men hvis  SPD_* virker ligesålænge som /dev/cuaN gjorde så :))