Re: sortering af post

> Er der nogen der har et trick som jeg ikke umiddelbart kan lure. Jeg
> forwarder min mail til min mobiltelefon med en .forward fil. Det er i
> virkeligheden meget rart, jeg ville bare saette pris paa at jeg har
> mulighed for at sortere post fra saaledes at det ikke er alt der bliver
> forwardet. Kan man det? Hvordan?

Hvis du bruger postfix, kan du sikkert lave shell kommandoer
i .forward filen. Det kan man ihvertfald med qmail.

Ellers må man have et sorteringsprogram. Bland mulighederne er:

maildrop (bedst)
procmail (mest kendt).

Begge er setud root :-C

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
tfj@xxxxxxxxxxxxxxx        | linux får den op og stå