Re: diald spørgsmål

Ok nu har jeg rettet min /etc/diald.conf fil, så den ligner den jeg lige
har fået (dog med rettelser til path's og adresser og et par linier er
fjernet og NNNNNN er udskiftet med mit kontonavn hos min ISP). Når jeg
så kører /etc/rc.d/init.d diald start, åbner min ppp0 forbindelse og
ringer på og logger på.
Men jeg kan ikke søge på nettet, hente mails eller noget andet. Jeg får
network unreachable!
Hvad skyldes det og hvordan rettes dette? Jeg har prøvet at tilføje
defaultroute til diald.conf, men så logger den aldrig på, fordi den ikke
kan finde mit password nogen steder!
Hvorfor nu ikke det?
En anden ting jeg ikke helt forstår:
forbindelsen skulle da ikke starte, når jeg starter
/etc/rc.d/init.d/diald start skulle den?
Er det ikke menningen, at den selv skal starte, når der er brug for den?
Hvis jo, hvorfor gør den det så ikke?

Anders M