From: Tue Noergaard [mailto:tue@xxxxxxxxxxx]
Sent: Tuesday, March 28, 2000 11:54 AM
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] Aic-7xxx driver virker ikke

Hej Kurt!

Hvad gjorde du for at installere ? Min installation stopper, og jeg kan ikke
komme videre!

Du skriver noget om standard kernen, har et modul der virker, men hvordan
bruger jeg det under installation?

Mere hjælp udbedes!

Tue :-)
Alstrup, Kurt wrote in message
<2711935EBF71D111AC4200A0C96B51310531FDB6@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>...
Hej,

  Har haft et lignende problem paa et Asus P2B-LS bundkort. Standard kernen
har aic7xxx driveren som et modul og det virkede. En kerne skraeddersyet til
mit system med aic7xxx driveren indbygget fejlede konsekvent idet kernen
insisterede paa at loade aic7xxx modulet. Derefter var der to instanser af
aic7xxx, som hver isaer mente de ejede aic7xxx chipsettet => crash.

Det lykkedes mig aldrig at finde ud af hvorfor kernel-loader ville loade et
modul som i forvejen er tilstede, saa jeg er meget interreseret hvis der er
nogen der har en forklaring.

Kurt A.