From: Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Wednesday, March 29, 2000 1:03 PM
Subject: Re: Sv: Sv: [TEKNIK] Jeg er blevet uvenner med mit 3C509 kort

On Mon, 27 Mar 2000, Søndergaard wrote:

> tak, jeg har været på 3com og jonglerer nu med floppies med dos mm

Der findes faktisk programmer til at stille på dette med under Linux. De
er skrevet af den samme der også skriver driveren og kan findes på hans
hjemmeside.

Det eneste problem er at man typisk skal boote maskinen før kortet kan
finde ud af at aktivere ændringerne. Og så kan man jo ligeså godt bare
lige boote en dos floppy.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.