Re: netværksprinter TCP/IP

On Wed, 29 Mar 2000, Alex K. wrote:

> 	Jeg skrev tidligere mere principielt om netværksprintere, og har suget til
> mig af svarene. Nu sidder jeg i det praktiske og har fået den til at skrive
> ud fra serveren, men det er ikke godt, idet der er et stort indryk for hver
> linie "staircase effect" som den omtales i printing HOWTO.
> 	Her er det relevante afsnit af min printcap:
>
> HP.LJ4050|remote printer on 192.168.0.203:\
>         :sd=/var/spool/lpd/HP.LJ4050:\
>         :rm=192.168.0.203:\
>         :rp=lp:\
>         :bk:sh:mx#0:

Umiddelbart ser det ud til at du mangler et filter, der kan lave
forskelligt inddata om, sådan at det bliver til noget printeren forstår.

Suse burde have installeret sådan et filter for dig, som en del af
opsætningen af printeren?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The point is to decide what your needs are, pick an editor that looks like