Re: Ang: Re: Hårdvara för Linux?

> Vad med Kingston, Toshiba, IBM,.... finns det några som inte är bra?

Tjah, noname RAM...

> PC133 stöds inte av Asus K7M men av K7V som kommer snart.
Du kan sagtens bruge PC133 RAM på et PC100 bundkort... Køb endelig PC133
(ellers så tag PC100 ECC - det er altsammen omkring samme pris)

>Finns det ngn som har kört raid1 med IDE direkt på mb under Linux?

Jeg har kørt software RAID0 over tre drev uden nogen andre problemer end
at den ene disk var noget gammelt ustabilt lort - ingen softwarefejl og
mistede ingen data...

> Eller med Promise fasttrak/66 ?
Den ses i linux bare som en almindelig IDE-controller - køb bare Ultra66
IDE controlleren i stedet hvis det kun er til linux...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx