Re: Burn CD rom med redhat 6.2

On 30 Mar 00, at 19:17, Lars Olesen wrote:

> Ups, jeg kan godt se, at det er ret væsentligt. Til trods for de sikkert
> udmærkede forslag der er fremkommet (og tak for dem) så er jeg ikke kommet
> videre da maskinen med brænderen kun kører windows (Den står nede på mit
> arbejde, hvor jeg også har downloadet image filen). Brænderprogrammet hedder
> nero hvis det siger nogen noget. Det forventer at en image fil har en .nr -
> et-eller-andet extension, og hvis jeg angiver min zoot-i386.iso så er det at
> programmet beder mig om selv at angive data type, block size raw data eller
> [...]

Jeg har flere gange slupet heldigt afsted med at bruge neros default
indstillinger, når jeg har ville brænde ISO images. Mon ikke det
også kan lykkes for dig?

/Martin

--
Baldrick, you wouldn't see a subtle plan if it painted itself purple and
danced on top of a harpsichord, singing "Subtle Plans Are Here Again!"