Re: Opgradering fra 2.2.10 til 2.3.99-pre3 (success)

Nå så du kan godt? Jeg downloadede kernelen i går, men jeg kan ikke få ppp til
at fungere.
Jeg vil gerne være den første til at indrømme at jeg er nybegynder i at
kompile kerneler, men jeg tror ikke at det er selve kompilingen jeg gør forkert
(og heller ikke konfiguration af lilo.conf). Men kunne nogen give mig et tip om
hvadfor en parameter (eller hvad det nu er det hedder) jeg skal vælge til
(når jeg kører 'make xconfig') for at det virer?

Hvis nogen har fået en Logitech MouseMann Wheel USB-mus til at fungere ville
jeg også gerne have et tip om hvordan.

Tobias