Re: Flytte brugere

Lars Brandi Jensen wrote:
> Hvordan flytter man brugere fra en maskine til en anden med password
> etc.. Er der nogle hensyn jeg skal tage, eller kan det ikke lade sig
> gøre ?

Hmm. Som root kan du altid tar're user directories, og udpakke
dem med de korrekte ejere og rettigheder et andet sted.

Men du kan formodeligt ikke ekstrahere en håndfuld brugeres
password og lime dem på en anden server. Du kan derimod sikkert
hurtigt skrive et shell script der opretter brugerene på den
anden server. Med et eller andet fast password. Som de så må
ændre bagefter.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      zqex@xxxxxxxx