Re: Gammel notebook som seriel termimal?

On Mon, 10 Apr 2000, Jacob Kolding wrote:

> Det jeg mener er at jeg gerne vil have tty2 på den bærbare forbundet via
> ttyS0
> til den stationæres ttyS1, således at tty2 på den bærbare nærmest bliver til
>
> tty7 på min stationære.
> Grunden til dette er at small linux ikke kommer med et terminal program.
> Det eneste den har er mingetty og agetty.

Hvor meget plads har du at gøre godt med?
Jeg kender ikke small linux, men er der ikke plads til en statisk kermit?

Jeg ville prøve. URL'en kan jeg ikke huske, men det er et sted hos
Universitetet i Washington. (City. Ikke State!)

Kermit har en del extra ting med, som du sagtens kan leve uden, hvis det
kun er terminal-programmet du er efter.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx - http://www.sslug.dk/