NIS med RH6.0/6.1 + Enlightenment 0.16.3/0.16.4

Hejsa.

Jeg har lige fået sat en NIS server op derhjemme, og det fungerer som sådan
meget godt. Nu er problemet bare at lige pludselig spawner ypserv i et par
processer, som æder voldsomt meget CPU kraft, faktisk så meget at serveren
slet ikke reagerer mere. Det er jo ret træls, og jeg ville gerne lige vide om
det er et problem andre har mødt, og evt. kender en løsning på.

Dertil har jeg endnu et problem, for jeg har netop opgraderet min
Enlightenment til 0.16.4 og nu virker den ikke mere over nettet (x-login med
xdm). Så nedgraderede jeg selvfålgelig til 0.16.3, og nu virker den over
nettet igen, bortset fra de konti hvor jeg loggede ind under 0.16.4, for den
har tilsyneladende lagt alt muligt underligt ind i min konfiguration. Kan jeg
få det ud, eller skal jeg til at lave min konfiguration helt om fra bunden.

På forhånd tak for hjælpen.

/Michael Westergaard

Get free email and a permanent address at http://www.amexmail.com/?A=1