Re: Linux p�omputer uden sk�kort

"Mads Andresen" <mads@xxxxxxxxxxx> skrev:

> Har du blot fjernet skærmkortet, også bottet den?? Eller har du
> fjernet noget skærmsupport fra linux'en. Jeg har prøvet nummeret en
> gang uden held - men det er jo ret svært at se hvad der går galt,
> det eneste jeg har at holde mig til er harddiskdioden;-)

Jeg har skiftet BIOS til "Halt on errors: none", men Linux er ligeglad
om man har skærmkort. BIOS brokkede sig før om manglende tastatur, jeg
ved faktisk ikke hvad den sagde til manglende skærmkort, idet jeg så
straks slog over på "none".

Du må da kunne se, om den booter? Hvis BIOS brokker sig over noget
manglende bliver der ikke kørt på disken andet end måske et lille
vrinsk mens det checkes, at den findes.

Evt. kan du se, om en installationsdiskette kan startes (selv om den
er ubrugelig uden skærm).

Du *har* prøvet at flytte en harddisk med Linux ind i den skærmløse,
uden at det virkede - eller misforstod jeg dig?

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?